Швейцарський бренд бренд Louis Moinet – який через кілька років відкрив свій бутік у Москві, перейнявся атмосферою країни і не може втратити знаковий момент для неї, який проходить у 2020 році.
Легендарний майстер годинникової справи та друг самого Абрахама Бреге - Луї Муане завжди був уважний до знакових подій, він створював велику кількість унікальних механізмів та створив одну з найзнаменитіших у світі енциклопедій про годинну майстерність, на яку він витратив близько 20 років життя, так і не створивши власний бренд. Тільки Мікаелла Бертолуччі та Жан-Марі Шалле через століття зважилися відродити ім'я великого майстра та створили бренд під його ім'ям.
На честь 75-річчя Перемоги у Великій Вітчизняній війні компанія Луї Муане створює годинникові шедеври для всіх ветеранів і громадян Радянського Союзу, випустивши лімітовану серію годинників LM 45.30, яка буде доступна у продажу в монобутику Москви.
Серія складається з 4 моделей загальним тиражем у 75 екземплярів.
Сталевий годинник з PVD-чорним покриттям - 20 штук.
Сталеві із зеленим циферблатом та емалевим ротором - 20 штук.
Сталеві з червоним циферблатом та емалевим ротором - 20 штук.
Заключна модель буде представлена не для широкого загалу з 15 екземплярів.
Коли з першого погляду дивишся на годинник, складно уявити, що він швейцарський, бо в центрі циферблату впадає в око Прапор Перемоги над рейхстагом із чорно-помаранчевою Георгіївською стрічкою внизу. Але придивляючись до деталей відразу бачиш і дізнаєшся почерк бренду, складний, багатошаровий корпус, основа циферблату, що гільошує, покрита емаллю, фірмові стрілки з люмінесцентним наконечником і лаконічне вікно дати на 6 годин. Магія продовжується на задній кришці, що дозволяє побачити механізм із автопідзаводом власного виробництва. Ротор має той же гільошований малюнок з емалевим покриттям кольором як на циферблаті. На ньому також зображені заповітні 75 років, початок та закінчення року війни.