Останнім часом годинники люксових брендів стали потужним інструментом інвестицій, усі аргументи в нашій статті!
Чи замислювалися ви коли-небудь про інвестування? Звичайно рано чи пізно ми приходимо до цього. І звичним для нас було інвестувати у золото, діаманти, антикваріат, витвори мистецтва, нерухомість, криптовалюту, фондовий ринок. Але у світі все змінюється і годинники стають несподівано привабливими для інвестицій.
Політика самих брендів за останнє десятиліття побудована так, що купуючи певний годинник, з часом, вони зростають у ціні. Якщо, звичайно, ми говоримо про такі бренди як Audemars Piguet, Patek Philippe, Rolex та з недавніх пір Richard Mille. Деякі моделі цих брендів дійсно цінні і їх не виробляють багато, вони через десятиліття дуже виростають у ціні і ви стаєте справжнім володарем цих ексклюзивів. Продаються вони дуже легко, у черзі серед щирих любителів та колекціонерів стоять і самі бренди, які за останні п'ять років активно займаються вторинним ринком.
Щоб інвестиції в годинники були дійсно успішними, потрібно мати тонкий смак і звичайно ж знання на цьому ринку. Бажання придбати наручний годинник мало, необхідно глибоко познайомиться з історією і мати немалу колекцію базових годинників, щоб дійти справжнім цінностям. Можливо вникнути в це самому та регулярно вивчати новинки та тенденції, відвідуючи бутіки, купуючи годинники. А можна довіритися професіоналам у цій сфері, адже годинники в які вкладаються не малі гроші повинні мати безперечні переваги.
Першим, хто розглядав годинники як інвестицію прибуткового бізнесу, був власник аукціону Antiquorum -Osvaldo Patrizzi. Має одну з найбільших приватних колекцій Patek Philippe. Тепер Освальдо, через 20 років, розповідає журналістам, як скуповував рідкісні екземпляри годинників за смішними цінами. Майбутні цінні колекції розглядалися колись як статусний аксесуар і багато з них довго припадали пилом на полицях бутиків Нью-Йорка. Але згодом продумана політика брендів і загальний добробут людей перевищив вартість деяких екземплярів у тисячі разів.
Відомі компанії створюють годинники в невеликих кількостях, а деякі і в єдиному екземплярі. Наприклад, Patek Philippe не все можна купити відразу в бутіку, щоб отримати деякі хронометри потрібно особисто пройти співбесіду з власником. Компанія ретельно стежити за долею кожного такого творіння і не відпускає нижче за певний рівень. Richard Mille підкорив серця сучасністю, винятковою майстерністю та авангардним дизайном, у кожній моделі задіяні масштаби космічного виробництва, що привабило знаменитостей та мільярдерів усього світу. Годинник Richard Mille часто випускається в колаборації з відомими особистостями, що надає цим лімітованим серіям особливу цінність. А ось компанія Audemars Piguet, головним хітом якої є модельний ряд Royal Oak, так само пішла шляхом ретельного вивчення майбутнього власника, і це єдина годинникова фірма, яка належить нащадкам засновників бренду.
Інвестиції в годинники та біржові показники - порівняння
Порівнюючи динаміку вторинного ринку розкішного годинника з акціями, ми виявляємо, що годинник Patek Philippe перевершив два найпопулярніші індекси фондового ринку — S&P 500 і FTSE 100.
Важливо, що це не є явищем, специфічним для конкретного бренду, оскільки весь годинний ринок слідує за аналогічною тенденцією. Однак це стосується не всіх брендів розкішного годинника. Rolex, можливо, найпопулярніший бренд, показав приблизно такі ж результати, як індекс S&P 500, але все ж перевершив індекс FTSE 100.
Інвестиції в годинники та дорогоцінні метали - порівняння
Аналітики також з'ясували, що дорогоцінні метали є відмінним активом для захисту себе від інфляції, але вони не мають кращого коефіцієнта повернення вкладених коштів. За останні 5 років ринок люксового годинника приносив прибутку вчетверо більше ніж золото і дванадцять разів більше, ніж, наприклад, срібло. Зрозуміло, що в останні п'ять років розкішний годинник був не просто модним вибором, а й сильним інвестиційним рішенням.
Інвестиції в годиники та криптовалюту - порівняння
Якщо ви вклали 1000 фунтів стерлінгів у Etherium у 2017 році, ви могли б дозволити собі розкішну яхту високого класу у 2022 році. Криптовалюти, такі як Біткойн та Ефіріум, за останні п'ять років принесли величезну рентабельність інвестицій у 3512% та 7366% відповідно. Це перевищує ті 93%, які ви могли б заробити, інвестуючи у Rolex.
Як завжди, це не обов'язково вказує на майбутнє цих активів. Криптовалюта різко зросла в 2017 році і відродилася в 2020 році, але розкішний годинник існує набагато довше. Цікаво буде подивитися, що відбудеться найближчими роками з обома цими класами активів.
Інвестиції в годинники та люксовий одяг - порівняння
За останні 5 років вам було б краще інвестувати в ретельно відібрані дизайнерські сумки або колаборації одягу, ніж у нерухомість або фондовий ринок. Ми проаналізували ефективність культової сумки Louis Vuitton Speedy, дохід від якої за останні п'ять років становив дивовижні 58%. 2020 року сталося серйозне падіння цін, але, крім цього, вони стійко зростали.
Ми також проаналізували результати культового співробітництва Louis Vuitton та Supreme з випуску Monogram Red Belt, прибутковість якого склала 61% за останні п'ять років, а також обмеженої серії кросівок Nike MAG Back to the Future (2016), вартість яких злетіла до небес. із прибутковістю 207% за останні п'ять років.
Незважаючи на те, що ці товари показали добрі результати, швейна промисловість дуже постраждала. Інвестиції в моду, як правило, безпечніше на ринку розкішного годинника, який менш волатильний, ніж ринок інших предметів розкоші.
Інвестиції в години та суперкари - порівняння
Ми проаналізували характеристики трьох найбільш затребуваних суперкарів і всі вони мають схожі характеристики. У Lamborghini Aventador і Bentley Flying Spur рентабельність інвестицій склала 6% за п'ятирічний період, тоді як Ferrari 488 фактично мала негативну рентабельність інвестицій у -7%.
Перше місце займає Patek Philippe із рентабельністю інвестицій 207% за останні п'ять років. Rolex, прибутковість яких за останні п'ять років становила 93%, не посідає навіть другого місця. Ця честь дістається Audemars Piguet, яка загалом принесла 158%. Vacheron Constantin займає 4-е місце з ROI 55%, а A.Lange & Söhne - 5-е з показником повернення інвестицій 18% за останні п'ять років. У поле зору потрапили окремі моделі.
Найприбутковіші з погляду повернення інвестицій годинникові бренди