Раді вам уявити, унікальну новинку 2017 року, 51-міліметрову титанову версію Emergency реф. E76325A4/I520/159E із вбудованим двочастотним індивідуальним приводним радіомаяком (ПЗМ). Усередині годинника розташований кварцовий годинниковий механізм. На чорному циферблаті чітко видно маркування годинникових показів, з додатковими дисплеями, що показують день тижня та дату (запрограмовані на 4 роки). На додаток до показань хронографа.
Це не перша модель від оригінального швейцарського виробника Breitling, яка розроблена спеціально для найнебезпечніших місій. Прототип годинника Emergency з маркуванням «II» було випущено в 1995 році. Давайте розглянемо її докладно. Годинник з вбудованим двочастотним індивідуальним приводним радіомаяком, що повідомляє про надзвичайну ситуацію, це результат агентства зі спостереження за аварійними маяками Коспас-Сарсат про поетапну відмову від його супутникового моніторингу на частоті аварійної частоти авіації з частотою 121,5 МГц, яка також використовувалася Breitling Emergency. (Коспас-Сарсат - це система пошуку та порятунку на супутниках, яка існує з 1982 року; Коспас - це абревіатура «Космічна система для пошуку суден у лиху» російською мовою, а Сарсат означає «Пошуково-рятувальний супутник-Aided Tracking.")
Останній маяк має цифровий сигнал на частоті 406 МГц через всесвітню супутникову систему Коспас-Сарсат, поверх аналогового сигналу на частоті 121,5 МГц, використовуваного групами пошуку і порятунку (SAR) на батьківщині для жертв на суші, повітря або моря. Коспас-Сарсат спочатку контролював обидві частоти. У 1973 році FAA у Сполучених Штатах Америки почала вимагати аварійні маяки з частотою 121,5 МГц на цивільних літаках, хоча частота все ще контролюється (тому аварійна передача на обох) 406 МГц є більшим діапазоном і дає кращу точність.
Цифровий сигнал також надає додаткову інформацію, таку як код країни, в якій був зареєстрований маяковий радіосигнал, і серійний номер маякового радіосигналу, що є однією з причин, через яку Брейтлінгу знадобилося довше, ніж очікувалося одержання схвалення Федеральної комісії у зв'язку з новою версією надзвичайної. ситуації. Складно передбачити на кого розрахований годинник, для жінок чи чоловіків, якщо йдеться про ризик життя. У захваті будуть і ті, які захоплюються просто колекціонуванням. Але перш ніж розглядати їхній зовнішній вигляд, давайте дізнаємося, як це працює.
У разі виникнення надзвичайної ситуації, в нижній частині годинника, біля позначок 5 і 7, по обидва боки відкручуються кришки антени, витягують їх доти, поки ковпачок не відокремиться від антенного дроту (починаючи з антени, встановленої на стороні головки).
Щоб надіслати найнадійніший сигнал, передавач повинен бути розміщений на відкритому повітрі, обидві антенні секції вертикальні до землі, в області з таким самим укриттям від вітру, наскільки це можливо. Як тільки порятунок буде завершено, годинник буде відправлений назад до Брейтлінгу, де він буде перезавантажено - безкоштовно, але тільки якщо він був використаний належним чином. (Breitling, до речі, продаватиме годинник не пілотам, але вони попереджають, що якщо ви запускатимете маяк без необхідності, ви понесете штраф, за витрати непотрібного порятунку).
Звичайно, Breitling не винаходив технології аварійного маяка. PLB використовуються протягом багатьох років, хоча ніколи раніше не уявляв такого компактного інструменту. Компанія Breitling повідомила нам, що всі компоненти, що знаходяться всередині годинника, виготовлені в стінах будинку, за винятком акумуляторної батареї.
І, як з'ясовується, найтонший у світі двочастотний PLB-передавач, як і раніше, вимагає досить великий простір - 51x21,6 мм.